خدمات پس از فروش
مجموعه نرم افزارهای حسابداری آریاسان

زمان استفاده از خدمات تیم پشتیبانی استاندارد آریاسان بصورت تلفنی و ریموت از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17 و پنج شنبه ساعت 9 الی 14:30 است.
تاکید مدیریت مجموعه تحليلگران بارکد آریا همواره بر تخصصگرایی ، انعطافپذیری و سهولت استفاده از نرم افزارها بوده و از این رو این نرم افزار در حال حاضر از کاملترین و کاربر پسندترین نرم افزارهای بازار به شمار می آید.در این راستا شرکت از مشاورهها و تعامل دو سویه با اصناف و اتحادیههای مربوطه و واحدهای بازرگانی یاری طلبیده و استانداردترین نرمافزارهای تخصصی مشاغل در ایران را ارائه نموده است. گروه برنامه نویسان شرکت مهندسی تحليلگران ، همواره از آخرین تکنولوژیها و متدهای روز برنامهنویسی استفاده نموده و دستیابی به کارایی بالا در عین سادگی و کاربر پسند بودن، از موفقیتهای این گروه تولیدی است. همچنین بهمنظور کاربری هرچه بهتر نرمافزارها و پشتیبانی دائمی و سراسری از کاربران، ارائه آموزشهای جامع اولیه و دورهای به صورت جدی و همه روزه از اولویت های گروه مهندسی تحليلگران بارکد آريا می باشد.
پشتیبانی استاندارد
- امکان استفاده از به روز رسانی ها
- رفع مشکلات احتمالی در چهارچوب عملکرد نرم افزار بصورت غیرحضوری
- پشتیبانی ریموت و تلفنی در ساعات و روزهای کاری شرکت
پشتیبانی پرمیوم
- خدمات پشتیبانی تا ساعت 22
- در روزهای کاری(خارج تایم اداری)
- اولویت بالاتر ارائه خدمات تلفنی و ریموت در روزها و ساعات اداری
پشتیبانی پرمیوم +
- خدمات پشتیبانی تا ساعت 24
- در روزهای عادی و روزهای تعطیل
- اولویت بالاتر ارائه خدمات تلفنی و ریموت در روزها و ساعات اداری
کلیه مشتریان آریاسان از تاریخ خرید محصول به مدت یک سال بصورت رایگان از خدمات پشتیبانی بهره مند هستند.خدمات پشتیبانی در 3 کلاس استاندارد، پرمیوم و پرمیوم + ارائه میشود که شرایط آنها در جدول ذیل درج شده است.مشتریان آریاسان میتوانند در دوره خدمات پشتیبانی از خدمات ویژه زیر نیز بهره مند شوند:بستن سال مالی،انتقال اطلاعات از سایر نرم افزارها به آریاسان و ...
مقایسه خدمات پشتیبانی
شرح خدمات پشتیبانی | پشتیبانی استاندارد | پشتیبانی پرمیوم | پشتیبانی پرمیوم + |
---|---|---|---|
پشتیبانی تلفنی | |||
خدمات remote با ابزار های کمکی و اینترنت | |||
پاسخ گویی اینترنتی از طریق تیکت | |||
دسترسی به به روزرسانی ها بصورت آنلاین و آفلاین | |||
دسترسی به بانک دانش و سوالات متداول، فیلم ها و راهنما و محتوای آموزشی | |||
تعویض قفل یا سخت افزاری در صورت خرابی آن بصورت رایگان | |||
تغییر مالکیت نرم افزار بصورت رایگان | |||
نصب ویندوز و نرم افزارهای جانبی بصورت رایگان | |||
نصب رایگان نرم افزارهای جانبی مرتبط با نرم افزار حسابداری | |||
نصب و پیکربندی درایورهای پرینتر بصورت رایگان | |||
اتصال نرم افزار به دستگاه های پوز بانکی | |||
پشتیبانی 24 ساعته و ایام تعطیل | |||
امکان ارائه خدمات در محل شرکت | |||
خدمات تکمیلی حضوری یا اعزام کارشناس به محل مشتری بصورت رایگان |
:) شاید سوال شما هم باشه
برای این منظور می بایست در نرم افزار وارد مسیر زیر شوید: » تنظیمات و ابزارها » ایجاد سال مالی جدید و بستن سال مالی قبل در صورتی که در هنگام فشردن دکمه، صفحه ای مانند تصویر زیر را مشاهده نمایید، بدین معنی است که یکی از شرایط زیر نقض شده است: بانک با موجودی منفی نداشته باشید صندوق با موجودی منفی نداشته باشید کالا با موجودی منفی نداشته باشید فاکتور امانی تعیین وضعیت نشده (معلق) نداشته باشید
.png)
در صورتی که صفحه بالا را مشاهده نکردید یا پس از مشاهده ایراد را برطرف و مجددا بر روی دکمه « ایجاد سال مالی جدید و بستن سال مالی قبل » کلیک کردید، و صفحه زیر را مشاهده کردید، با فشردن دکمه « ایجاد سال مالی جدید » سال مالی جاری بسته و سال مالی جدید ایجاد می شود.

رای اتصال دستگاه کارت خوان به نرم افزار بایستی مراحل زیر را انجام دهید: با پشتیبان دستگاه کارت خوان تماس بگیرید و از ایشان درخواست کنید که تنظیمات دستگاه کارت خوان را برای ارتباط PC2POS اعمال کنند. بایستی فایل های مربوط به دستگاه کارت خوان خود را دریافت نمایید، بدین منظور وارد لینک زیر شوید:
کارت خوان (درایور، راهنما، تستر)بر روی لینک دستگاه کارت خوانی که قصد دارید به نرم افزار متصل نمایید، کلیک کنید. تمامی فایل های مربوط به دستگاه کارت خوان را دریافت نمایید. (این فایل ها می تواند شامل: نصب کننده، ویندوز سرویس، فایل DLL، تستر، راهنما و ... باشد) با مطالعه فایل راهنما، تنظیمات مربوطه را بر روی دستگاه بررسی نمایید و فایل تستر را اجرا کنید. در صورتی که اجرای تستر و ارسال مبلغ به کارت خوان و دریافت پاسخ با موفقیت انجام شد، بایستی تنظیمات مربوطه را در نرم افزار اعمال کنید. با استفاده از فایل راهنما و اطلاعات دریافتی از پشتیبان دستگاه کارت خوان، تنظیمات مربوطه را در نرم افزار اعمال نمایید. دستگاه کارت خوان شما آماده استفاده است.
بدین منظور، پس از ورود به نرم افزار بایستی بر روی دکمه تنظیمات موسسه کلیک نمایید و عنوان و جزئیات مجموعه را بروز رسانی نمایید. در تصویر زیر می توانید مکان تنظیم مشخصات موسسه را در نرم افزار مشاهده نمایید:

بدین منظور وارد منو پشتیبانی و دانلودها وارد شوید. با کلیک بر روی لینک روبرو به بخش مورد نظر وارد می شوید:
دانلود فایلهای به روزرسانی نرم افزار آریاسانبا توجه به نوع نرم افزار و بخشی که قصد بروز رسانی آن را دارید، به یکی از سر گروه ها وارد شوید. در گروه وارد شده، آیتم مورد نظر خود را انتخاب و فایل را دانلود کنید. سپس فایل دانلود شده را اجرا کنید تا بروز رسانی انجام شود.
علت بروز مشکل: این مشکل زمانی به وجود می آید که نسخه دیتابیس شما با فایل اجرایی نرم افزاز سازگار نباشد! یعنی ممکن است فایل پشتیبان مربوط به نسخه ای را بازیابی کرده باشید که با نسخه نرم افزار نصب شده بر روی سیستم تان متفاوت باشد! نرم افزاری را بر روی سیستم خود نصب نموده اید که با آخرین فایل پشتیبان شما سازگار نیست! در هنگام بروز رسانی نرم افزار، عملیات بروز رسانی نیمه کاره انجام شده باشد. (قطعی برق یا خاموش شدن کامپیوتر یا ... می تواند باعث بروز این مشکل شود)
راه حل: برای برطرف کردن این مشکل می بایست نرم افزار خود را بروز رسانی نمایید. بدین منظور می بایست با توجه به نوع نرم افزار خود، به یکی از این لینک ها مراجعه نمایید:
حسابداری آریاسان (بروز رسانی، وب سرویس، اپلیکیشن های مرتبط) رستورانی حسابداری و رستورانی (بروز رسانی، وب سرویس، اپلیکیشن های مرتبط)و فایل مربوط به نسخه مورد نظر خود را دریافت و نرم افزار را بروز رسانی نمایید.